Johannatown

Hej jag heter Johanna jag fyller 15 år i december jag bloggar på www.johannatown.blogg.se och jag hatar namnet på den bloggen tycker det låter så fjolligt men vill inte ändra det nu .
Jag skapade denna tävlingsblogg för att jag gillar att delta  i tävlingar men jag vill inte att min vanliga blogg ska ha en massor utav tävlingar i den . Men ni tävlingsskapare ska veta att jag inte bara anmäler mig till tävlingar  sen så lixom whatever om jag vinner helt ärligt brukar jag tänka på var och en av tävlingarna och memorera datumet då tävlingen är slut och kollar på bloggen mycket  under tiden och om jag vinner blir jag ju såklart intresserad av den bloggen och då händer det att jag förtsätter läsa bloggen ! !!
Hoppas jag vinner något nu !
Tack alla bloggare & sponsorer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0